Rückgabe und Umtausch

RETOURNEREN EN RUILEN

Als je niet helemaal tevreden bent en een product wilt retourneren of ruilen, zijn we er om je te helpen. Je hebt 15 dagen* na de levering van je bestelling om een retour aan te vragen.

*Tijdens de feestdagen, bestellingen geplaatst van 29/11/22 tot 31/1/22, wordt de periode verlengd tot 30 dagen na levering van de bestelling.

Een artikel retourneren binnen de EU:

  1. Scan de QR-code op de ontvangen pakbon.
  2. Controleer of de info klopt. Selecteer de artikelen die u wilt retourneren en de reden waarom. Bevestig.
  3. Doe ze in een doos en voeg de paklijst toe die u hebt ontvangen of een briefje met uw naam en ordernummer. Als u deze niet toevoegt kan ons magazijn de retourzending niet koppelen aan uw klantprofiel.  
  4. Verstuur ze met een koerier naar keuze. De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant.
  5. Nadat ons magazijn je retourzending heeft ontvangen, betalen we deze binnen 15 werkdagen na ontvangst terug.
  6. Om een artikel te ruilen vragen wij u vriendelijk een nieuwe bestelling te plaatsen in onze online winkel van de juiste maat of het juiste product.

De terugbetaling van een artikel:

  1. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, inspecteren we deze grondig om er zeker van te zijn dat het 100% in orde is. 
  2. Als dat het geval is, betalen we het geld terug binnen 15 werkdagen na levering in ons magazijn. Verzendkosten zijn altijd uitgesloten. 
  3. Als u om wat voor reden dan ook na 30 dagen nog geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via hello@erstwhile.be

RETOURADRES

ShopWeDo Retouren (Erstwhile) 
Egide Walschaertsstraat 22E 
2800 Mechelen 
België

Als er iets onduidelijk is of je hebt bijkomende vragen, neem dan contact met ons op via hello@erstwhile.be