Retourneren en ruilen

RETOURNEREN EN RUILEN

Als u niet helemaal tevreden bent en een product wilt retourneren of ruilen, zijn wij er om u te helpen.

Om een artikel te RETOURNEREN:

1. Neem contact met ons op via hello@erstwhile.be, onder vermelding van uw bestelnummer en de reden van uw retourzending.
2. Wij zullen binnen 48 uur antwoorden en u een retourlabel e-mailen indien van toepassing. Deze retourzending is op onze kosten.
3. Doe alle artikelen en de originele pakbon in een geschikte retourdoos. Bevestig het retourlabel en breng het naar de koeriersdienst.
4. Wij kunnen alleen retourlabels afgeven voor EU-landen. Vanwege douane- en belastingwetten moeten retourzendingen voor niet-EU-landen op eigen kosten worden geretourneerd met een koerier naar keuze. Net als veel andere merken, zijn we op zoek naar een oplossing voor deze kwestie, om een soepelere service en betere ervaring te geven. Gelieve de originele factuur in drievoud in een doorzichtige hoes aan de buitenkant van de doos te voegen. Vermeld op de factuur dat het om een retourzending gaat.

Om een artikel buiten de EU te RETOURNEREN:

1. Volg stappen 1-3 om een artikel te retourneren
2. Voeg de originele factuur in drievoud in een doorzichtig hoesje toe aan de buitenkant van de doos. Vermeld duidelijk op de factuur dat het een retourzending betreft waarvoor alle van toepassing zijnde belastingen en heffingen reeds betaald zijn.
3. Wij kunnen alleen retourlabels afgeven voor EU-landen. In verband met douane- en belastingwetten moeten retourzendingen voor niet-EU-landen op eigen kosten worden teruggestuurd met een koerier naar keuze. Net als veel andere merken, zijn we op zoek naar een oplossing voor deze kwestie, om een soepelere service en betere ervaring te geven.

Om een artikel te RUILEN:

1. Volg stappen 1-3 om een artikel te ruilen.
2. Om een artikel om te ruilen, vragen wij u vriendelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze online winkel.

Het TERUGSTUREN van een artikel:

1. Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, zullen we deze grondig inspecteren om er zeker van te zijn dat ze 100% in orde zijn.
2. Als dat het geval is, storten we het geld binnen 15 dagen terug, exclusief eventuele verzendkosten.
3. Let op: 'Sale' artikelen komen nooit in aanmerking voor een retourzending of omruiling.
4. Als u om de een of andere reden na 30 dagen nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via hello@erstwhile.be

RETOURADRES

ShopWeDo Retourneren (Erstwhile)
Egide Walschaertsstraat 22E
2800 Mechelen
België

Indien er iets onduidelijk is of u heeft bijkomende vragen, neem dan contact met ons op via hello@erstwhile.be